XAU/USD - العقود الفورية للذهب دولار أمريكي

أسعار حية FX
1,848.73
-16.18(-0.87%)
  • اغلاق سابق:
    1,864.91
  • طلب/عرض:
    1,848.73/1,848.73
  • مدى يومي:
    1,846.33 - 1,879.89
  • النوع:العملة
  • المجموعة:العملات الغريبة
  • عمله الأساس:العقود الفورية للذهب
  • العملة المقابلة:دولار أمريكي

مناقشات XAU/USD

ما هو شعورك تجاه XAU/USD؟
أو
يمكنك التصويت خلال فترة تداول السوق
أنت تشاهد سلسلة تعليقات واحدة.
عرض المناقشة
  • المثل بيقول ادى العيش لخبازه .. ولو ماتعلمتش تخبز يبقي اشترى العيش جاهز و وفر فلوسك بدل الخسارة وروح اشترى سبايك او عقااار او حتى اشترك فى صندوق استثماااارى بالأسهم لو حابب البوووورصة
    0
    • انت صح ..الذهب مضاربيا بيع وشراء ..يعني يوم بيوم ..والمخاطر عالية ..ومقيدة بمارجن ..وبلوكر ..وعدم تفعيل لبعض الخصائص في حالة الهبوط والصعود القوي ..اما فيزيكال (سبايك )افضل مخزن للقيمة (لانو طالع طالع )وليس مقيد بمارجن ومعك في جيبك..
      0
    • كلامك صح طبعا 👍 تحياتى 🌹
      0

مستكشف العملات